trött

Jag har suttit på Strömsholms djursjukhus i många timmar idag och jag är jävligt trött. Jag orkar inte skriva speciellt mycket om det just nu, men jag lovar att komma med en full uppdatering i morgon.
För tillfället vill jag bara säga att jag är förbannad på den idiotiska skolan som de kallr MDH, och alla jävla idioter som jobbar på den och jag hatar allt som har med uppsatser att göra. Folk är helt satans mongo (och inte på det bra sättet) och det verkar som att man ska göra precis allting själv för att få ens en enda sak rätt.
Jag återkommer mer om det senare. Just nu vill jag bara sätta på mig mjukisbyxor och dö i soffan.
Fan vad sur jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, fy fan, gå och dö ihjäl en stund.

2009-05-26 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback