Snöret sjukling... ;(

Fick äntligen samtalet från veterinären som jag väntat på, men inte blev jag så mycket gladare för det. Jag var in med honom för att han hetsäter, men jag förväntade mig nog egentligen bara att de skulle säga att han är helt ok och att han bara är knäpp helt enkelt. Ack ack, jag misstog mig visst.
Han har inte parasiter och han har inte diabetes, och det är ju bra.
Däremot har han dåliga njurvärden och blod i avföringen, så nu vet jag inte vad jag ska tro.

Nästa steg är att åka med honom till Strömsholm och göra ett ultraljud för att se om det är nått knas med hans tarmar eller med hans njurar. Utifrån det så får vi se hur vi ska gå vidare. Under tiden ligger han förnöjt i sin gungstol och njuter av livet, medan hans mamma sitter här och oroar sig sjuk. Suck och blä, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback