favorit i repris.

I morse, strax före 9, ringde det i telefonen.
En sluddrande röst mötte mitt öra:
"I did it again!"
Fem minuter senare strupplar Dahuvid in genom dörren, slänger jackan på golvet och utbriser: "Fy fan vad jag är full!"
Jahaja. Kaffe och fil igen. Pillade i honom ett kokt ägg när jag ändå höll på. Min man såg roat på när min före detta sambo sluddrade på om det mesta som har med  musik att göra, oförmögen att hålla käften som vanligt på fyllan och villan. "Fan, jag kan inte ens prata..." Jotack.
När han såg ut att ha vaknat lite petade jag in honom i bilen och körde hem honom så att han kunde sova bort denna fantastiska söndag. Själv har jag jobbat, med undantag för en liten avstickare till pappa där  jag syndade i mig en pizza. Känns som att veckans önskade viktnedgång kommer att bestå av en uppgång... (va?)
Hur som hellst. Nu ska jag åka till jobbet igen. Ska snart byta adress dit tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Nilma

Morgonstund har guld i mun!

Ledig dag? :S

2009-05-25 @ 11:01:07
Postat av: Laneng

Nah..han är så gullig

2009-05-28 @ 06:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback