En fantastisk dag!

Klockan är inte ens 11 och jag vet redan att det här är en fantastisk dag!
Först får jag mail från en kär vän vars realtion till mig är kantad av bajs och snorlåmor. Vi skuttar runt i någon form av svensk folkdans där vi ständigt trampar på varandras tår och känslor blir sårade och tånaglar far åt höger och vänster. Men jag älskar henne. Och jag blev SÅ glad av att hon skrev för de sömnlösa nätter jag har haft har kantats av "jag vill inte förlora henne, men jag vill inte ännu en gång krypa till korset". Moget och  bra. Men så skrev hon och jag fick inte ens ont i magen av att se hennes namn i mailen, jag blev bara otroligt lättad!

Och sen går jag in här på bloggen och finner an annan god vän som skrivit ord som slog en LillFridan rakt i hjärtat. Efter att ha gått i dagar och grubblat på vad det är för fel på mig, så svävar jag nu på små moln och alla mina problem är som bortblåsta. Det är en bra dag.


"Vänner är bra"


Kommentarer
Postat av: Nilma

Som hund och katt.. men ack så förälskade i varandras vänskap och närvaro!

2009-05-14 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback