4 kg to go!

Jag har varit på gymmet både igår och idag och kört crosstrainern i en timme. Nu jävlar ska den här förbannade vikten BORT! Jag är inte bra på att bli slank av att träna, jag blir fanimig bara större, så min nya strategi är att svälta ihjäl musklerna och bara bränna bort en massa fett, så kanske jag kommer i mina kläder snart igen. 4 kg ska bort på 6 veckor, och det borde inte vara några större problem?
Käka bra frukost, dra till gymmet, käka lunch, gå ut med hunden, käka mellanmål, softa, jobba, städa, plugga och sånt som jag gör på kvällarna, äta kvällsmat, yoga nån gång i veckan, dricka thé och varva ner varje kväll och sova bra sen. Vinnande koncept? Jag hoppas det, för nu börjar det fan bli drygt att dra på Ystadskilona, speciellt eftersom det var ett år sen jag lade på mig dem.

Idag var det någon som kräktes på gymmet, inne i en av pass-salarna. Jag hade dött. Bara lagt mig ner och dött och aldrig mer satt min fot på gymmet igen. Jag har ju skämts ögonen ur mig de gånger jag fått ett sånt där rejält blodsockerfall och seglat ner på golvet, så om jag skulle spy så hade jag nog emigrerat till Azerbaijan omedelbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback