3,5 kg to go...

Jaha, ett halvt kilo på en vecka? Jag vet inte ritktigt om jag ska vara nöjd med det eller ej. Det sägs ju att det måste få ta tid och att en långsam viktnedgång har större chans att hålla. Men samtidigt, jag gick ner 8 kg på 5 veckor en gång i tiden UTAN att träna alls och det höll i ca 2 år... Tills jag gifte mig ungefär.. *hrm*

Jag har tränat på duktigt och ätit bra. Nån liten baileys har slunkit ner, men sånt måste man få unna sig ibland. Det kommer nog bli bra bara jag orkar fortsätta. Och det är klart att jag gör, för vikten måste bort om jag ska kunna  vara fin i short i sommar *jeeha*. Shorts är min mardröm, speciell minishort. Med ett ass som mitt så fungerar ett par minishorts mer som en BH för röven än som ett par byxor.
Vi får väl se om jag törs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback