utbrott!

Vad fan är det som händer med en när man inte har tider att passa eller ett jobb att sköta? Fan, bara för att man inte har någon anledning att gå utanför dörren så betyder väl inte det att man bara ska sitta och flyta ut som en tallrik kräm på en stol eller en soffa och dö ihäl långsamt? Jag är tjock och har skitit hår, katthåriga mjukisbyxor och tandvärk. Luktar fis och har hår på tårna dessutom. Jag är för sorglig. Kanske skulle gå och hälla listerin i skrevet bara för att se vad som händer. "Mmmm, du luktar jenka älskling"....
*suck*

Ätit spaghetti med ketshup som en riktig student även om jag inte rört en skolbok på månader. Tog hit min fd. sambo på kaffe  bara för att jag inte skulle slå rot i soffan och förvandlas till en blekfet planta (fetknopp?) innan Thomas kom hem. Dessutom har jag idag fått negativt omdöme på tradera för att jag haft "orimligt högt porto" för en tunika  jag sålde för 11 kr. Försökte förklara för det lilla tarmluddet att det inte kostar 22 kr att skicka en tunika som väger över 250 gram, utan det kostar 36 kr + skrymmandekostnad på 12, vilket blir 48 kr, vilket hon fick rabatt på eftersom jag inledningsvis sa 44 kr. Med andra ord tjänade jag bara 7 kr på affären, vilket antagligen kvittades mot benisnkostnaden till och från posten. Då svarar detritusproppen att visst, hon kan ta bort omdömet, men det var ändå en orimlig kostnad och det var dålig passform för att vara en 36:a. Informerade om att det är inte JAG som bestämt portokostaderna och det är inte JAG som designat plagget heller. Sen dess har idioten hållt käften. Bara jävligt störande att hon får gå omkring med MIN tunika på sig i framtiden. Hon har säkert små tuttar eftersom hon tyckte tunikan var stor. Jag har bara ont i mina. Hormonrubbning igen, dyker upp då och då en eller två gånger om året, och jag känner mig som en stinn mjölkkossa... *blä!* Gjorde ont som fan att springa på löpbandet idag. Nä, skit piss och vademekum säger jag och nu ska j ag packa ur väskorna innan jag går och lägger mig. Eller så skiter jag i det, vi får se.

Nån som har en helvit tjejkattunge till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback