Sista Londondagen

Med väskorna i högst hugg och magar fylld av vitt bröd, sylt, juice, flingor och kaffe (socker, socker, socker) så spatserade vi runt i centrala London och fikade på ett ekologiskt fik i Soho. Porrkvarteren är ganska städade dagtid men by night  ligger en djup doft av sex över dessa gator.


Sedan bar det av tillbaka till camden för att äta på en av de störsa asiatiska bufféer jag sett i mitt liv, men som antagligen är ganska liten för en så stor stad som London.
Thomas tryckte i sig något av det äckligaste jag sett: babybläckfiskar som mest liknade vad jag inbillar mig att ett alienfoster skulle se ut. Blääää.





Men mannen med stålmagen klagade inte och sedan rapade vi kinamat hela dagen. Mums.
Väl hemma möttes vi av snöstorm och en pappa som packat in feta Snöret i bilen på den kalla parkeringen. Så. Hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback