Könsumgänge i bubbelpoolen

I torsdags packade vi in oss, väskan, datorn, träningskläderna och kudden i bilen och drog iväg mot skåneland. Ystads saltsjöbad var målet, Volvo och E6 var medlet. Och nästan exakt sju timmar senare var vi hemma igen och Frida fick utbrista, i samma stund som vi kom över kullen och närmade oss rondellen vid Ystadskylten: "Deee eeee haaaaovitt!!!", när det blå vattnet bredde ut sig framför henne. Ystads saltsjöbad hade mycket att erbjuda, men dock var sea-side rummen inte det häftigaste vi någonsin sett.

Men havet rullade utanför fönstret och restaurangens mat kittlade gommen, så ingen skall höra mig klaga. Kvällen avrundades med lite drink och en liten sightseing i spaavdelningen där Frida var centimeter ifrån att avslöja sin existens för ett tätt ihopslingrat par som ängade sig åt inomäktenskapliga, orala, aktiviteter i salstjöbadens spas bubbelpool. Jag lyckades dock hålla mig inkognito, men var tvungen att se om jag sett rätt. Det hade jag. Memorerade de inblandeds skor som stod utanför och identifierade nästkommande dag den kvinnliga och mottagande delen av det syndiga paret. Fredagsmorgonen inleddes av ett besök i hotellets gym innan frukostbuffén fullkomligt skändades av oss hungriga huliganer.
Alltmedan Thomas blev torterad av Stina och hennes nålar ägnade jag mig åt att simma en kilometer och sedan få en ansiktsbehandling av en dam som ansåg att min hud skulle behöva diverse ansiktsprodukter för känslig hy som hade kostat mig ca 1500 kr. Jag nickade och sa att jag skulle titta mer på deras kollektion senare. Jag gick.

Fredagkvällen ägnade vi åt att äta på Sveriges bästa pizzeria, pizzeria regement, och grotta ner oss i ett mysigt bed & breakfast genom milkets fönster vi kunde se "vår" lägenhet på strindbergs väg, vilket utgjort vårt hem i 7,5 mån. Skumt, men samtidigt ganska mysigt. Den engelskbrytande ägaren informerade om att det bara vara att kliva upp på morgonen och ta för sig av vad som fanns i kylen innan man lämnade nyckeln i dörrn och gick. Bra stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback