Jag måste...

Jag måste städa
jag måste gymma
jag måste gå ut med Zippen
jag måste duscha
jag måste avsluta min senaste kurs
jag måste klippa mig
jag måste handla
jag måste baka bröd till morfar
jag måste skriva klart min uppsats
jag måste dricka mitt kaffe


Jag måste... Fy fan.

Blue moon i kväll från kl 16. Dricka sig lite öl och bli glad i hatten i goda vänners lag som man brukar säga. Avlida sig lite, ofinnas en stund och sen jobba lite till. Varför är det såhär  varje månad? Det börjar med att jag förbannar schemat eftersom jag har alltför få tider, så sitter jag en vecka eller två i soffan och ruttnat bort. Sen blir någon sjuk eller tar ledigt och plötsligt bor jag mer hemma hos J än här. Och så har jag skrapar ihop en heltidslön genom att arbeta som en skithög i en eller två veckor. Eller ja, arbeta och arbeta.... Ha kul, larva mig och flumma sönder alla remotly vuxna individer inärheten.
Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback