Hmmm?

varför är det så att det kan gå flera veckor utan att man gör ett skit förutom att jobba, sova och se dum ut i soffan och sen kommer det en dag då allting händer samtidigt?
Igår hade jag en sådan dag när Jenny och hennes lilla Moa dök upp strax efter 12, bjöd på lunch, följde med på promenad med Zippen, drack kaffe. När vi satt där ringde Johanna och informerade om att hon skulle dyka in lite senare. När Jenny och Moa gick dök syster upp med Noel och kollade på "tomtaj!" (trolltyg i tomteskogen), och jag passade på att låna bilen och plocka upp en prinsesstårta eftersom Johanna var födelsedagsbarn. När jag kom hem dök Johanna upp och det blev mat som Emma  bjöd på och sen åt vi tårta. Johanna var kvar fram tills jag var tvungen att åka till jobbet vid 20.00. Sen var jag på jobbet  fram till 01.00, kom i säng vid 2. Sånt är jag inte vad vid!
Idag har jag bara gymmat. Typ. Och fått nya tapeter i hallen. Bildbevis kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback