Action in the city igen

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=876462

Jag såg ambulansen när jag svängde av E-18 vid Erikslund och jag kom fram till olycksplatsen strax efter den. Jag trodde att det var en seriekrock för det stod ett flertal bilar vid vägkanten och på vägen låg en man som inte såg ut att må så bra, samtidigt som det i ögonvrån dök upp en till ambulans från hammarbyrampen.
Det är en sak med polisbilar, demonstranter, klirrade rutor och bandyfans, en helt annan sak med människor som gör sig illa och människor som gör andra illa på det här viset. Det var inte ells speciellt roligt. Och nu när man vet att det var en smitare så funderar man på hur lätt det är att någonting riktigt tråkigt händer.

Är det någon som vill följa med till Arboga på tisdag och gå på minnesgudstjänsten för Max och Saga BTW?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback