Snöret på äventyr

I kväll ska Snöret få åka till sin gammelmoster. Hans mamma (jag) har packat han nya, fina väska med matsäck, leksakshumlan Bumlan, medicin, sele, koppet och solskyddsfaktor 50. Om några timmar åker vi och lämnar av honom så att han har det bra i helgen när vi åker bort. Han tycker att det är jättespännande och visar sin nya väska stort intresse (det kan bero på att det ligger mat i den också, men man kan ju aldrig veta!).



De andra katterna kommer att få vara hemma med tillsyn från barnvakt och grannar eftersom de inte är problembarn och faktiskt kan lämnas ensamma med varsinn matskål utan att någon äter ihjäl sig.
Själv har jag gymmat, handlat, duschat och fikat med Jenny. Snart ska jag åka till moster och sen ska jag ner på stan för att INTE dricka öl (hur jävla svårt kan det vara att hitta nån som vill ta en simpel bärs i den här stan!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback