Morgonen efter

Nu är det "Kom änglar" som ekar mellan väggarna, eftersom att den ekat i huvudet halva natten. Jag sitter och gör mig mentalt redo att åka till jobbet och det finns ingenting som kan skapa ett bra humör än ett Winnerbäck-moment i stillhet.
Vi lyckades få till en rikgit bra midsommarafton förutom att Thomas nacke protesterade över sin existens. Han satt stel som en totempåle och drack snällt sin cola där hemma hos mamma. Vi tog en kort sväng ut till Hallstahammar och dansjade till baby got back (Thomas dansade kanske inte så mycket), men var tvugna att åka hem igen ganska fort, det är ju arbetsdag idag för både honom och för mig.
Så nu sitter jag här... Och lyssnar på Kom Änglar... Och känner mig lite småmysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback