Me be heffaklump!

Jag vet inte vad jag gör för fel, men jag går inte ner i vikt trots att jag tränar och är duktig. Jag har dragit ner på muskelträningen och kör nästan bara kondition och förbränning tre till fyra gånger i veckan. Jag äter ok, jag är inte sådär galen och nitisk som jag kan vara, men jag äter helt ok ändå.
Och jag ser lite resultat, jag har blivit smalare runt midjan, den väääldigt väääääldigt höga midjan jag har. Men resten då? Nä. Vågen säger att jag är en flodko och byxan talar om för mig att jag är bred som en laggårdsdörr. Emellanåt hittar jag nån ny muskel som gör mig förvirrad. Och det i sig är ju ganska intressant för jag verker inte gilla muskler. Jag trodde jag skulle gilla att ha dem, men tydligen inte. Jag  vill inte ha stora, läskiga muskler på axlarna, jag gillar inte muskler på "vingarna" och jag tycker att det är jättefult med framträdande vadmuskler. Jag vet inte vad det är jag eftersträvar. Kanske bara ska återgå till tonårstidens vinnande koncept: äta väldigt lite och inte träna alls. Jävligt bra för hälsan... Nä.
Efter jobbet idag ska jag till gymmet igen och svettas på crosstrainern i en timme. Nästa vecka är det även då hårdkörning som gäller. Till sist så MÅSTE ju vågen tala om för mig att nått har hänt?Och nån gång MÅSTE jag väl komma i mina gamla byxor som ligger gömda längst bak i garderoben?
*Gaaah!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback