Idag kl 15.00....

Tar jag mitt pick och pack, mitt jobb och mitt pass och drar till LONDON! Med en rullstol under armen och en pint i handen ska jag sen göra stan osäker. Vi ska shoppa loss på marknader och fika på prettofek i soho och allt annat sånt där som jag gjort massor med gånger förut. Vinnande koncept är icke att förglömma. Funderar även på att ta med J till The ten bells pub, som egentligen bara är känd för att Jack the Rippers offer brukade hålla till där. Men det kan vara en kul sak att göra trots allt. Fy fan vad jag kommer att få gå!

Igår skulle jag köpa en banan efter gymmet... Och så fanns det i affären en liten korg med en skylt: "Köp gärna oss. Det är inget fel på oss, vi är bara ensamma"... Aaaaww!!!
Jag var tvungen att köpa bananen... Man får inte göra så mot en soakey old donut som mig....

Kommentarer
Postat av: Laneng

Det är synd om männi...bananerna!

2009-06-04 @ 21:52:33
Postat av: hmm

Hej LillFridan.

Jag hittade hit genom att googla på

"fan vad jag är full".



;-) :) :->

2009-06-05 @ 22:42:04
Postat av: Nilma

Hahaha, det är ju helt klockrent! "fan vad jag är full".. Hohoo.. B som i Bag in Box! ;)

2009-06-07 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback