Hårt arbete....

På mitt jobb har jag under dagen:
* Druckit thé på verandan
* Suttit med fötterna i poolen och läst tidningen med ryggen mot en luftmadrass
* Kollat på tv
* Haft picknick i kvarnabackaparken i skultuna med J och Johanna och fått besök av min mamma.
* Lekt med Molly i ån



Så nu funderar jag på att vila upp mig  lite efter en tuff arbetsdag. Det är inte lätt att vara jag alla gånger.

Fi fan så bra det har gått på gymmet nu ett tag efter att det gått skitdåligt ett tag. Det hela vände lite i och med att någon talade om för mig att det är ok att "bara" träna i en halvtimme om man gör intervallträning på crosstrainern på nivå 14... Att de flesta bara klarar av det i några minuter. Nåväl.
Nu  har vi tränat innan jobbet och det har funkat så jäkla bra. Känns skönt att komma till jobbet och sätta sig och äta sin andra frukost för dagen :D

På fredag bär det av till skåneland för att införskaffa lite smärta. Jam jam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback