Hemma från minisemester

Så har vi då kommit hem från Ystad som som vanligt var en trevlig liten minisemster. Som jag redan skrivit var fredagen dedikerad till mig och Stina gjorde ett ritkgit bra jobb, men sa om och om igen "oj vad du är tatuerad nu". Jo jag vet, jag  var med när den gjordes och det var du också. ;)

 I full galopp

 Halvvägs till mål.

När vi var klara ställde Stina upp mig mot väggen och tog sina bilder, sen stannade hon upp och funderade. "Vi kanske skulle...." och så körde vi ett varv till. Varför inte lixom? Så jag fick lite bonus i nacken och lite extra skugga, så nu är jag fin som stryk.. Jodå.
Natten spenderades, efter att vi bjudit in oss själva på fika hos folket i Simrishamn, på Brantås B&B där vi välkomnades av katten David som jag självklart inte kunde låta bli att gosa lite med. Han var inte speciellt svårövertalad.

 Bädda i luften!

Lördag och Thomas fina ben fick moln, som INTE blev rosa. Bild kommer kanske nån gång... :)
Kvällen blev ett våldgästande av Stina och hennes Fredrik (ni vet han "jaaahu, ein haur joo pomaet ein deil"), som gärna visade upp sina kroppskonster för kameran. Åts gjorde det på Hammenhögs gästis och de andra var inte så nöjda med jag fick jamjam-mat. Smask.

 Vackra pojkar.

På vägen hem fick vi syn på ett kringåkande band som vi bara MÅSTE få höra någon gång... Eller inte...?



Nu ska vi hämta katterna!
Men först:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback