Fuck you power meet!

Idag är det fredag, en av de två stora dagarna på power meet. Redan i går var jag tvungen att åka över Dingtuna för att komma till jobbet på Barkarö, en omväg på ca 1 mil. Vart än man ser så är det raggarbilar, raggarbilar, raggarbilar. De fina är väl en sak, men det vallfärdas från hela landets hörn en massa skitbilar som stått i nån bonnlurks garage och rostat, och medföljande fulla jävla bonnlurkar med dem. I varje gathörn, i varje korsning, sitter det folk och kollar med en ölburk i handen, folk som egentligen skiter i bilarna. De vill bara bli fulla och leva rövare, och det är precis det de gör. På power meet gäller inga regler. Under denna tillställning har jag under åren sett det mesta, ingen nämd och ingen glömd, inget nämnt och inget glömt.
MEN! Nu när jag satte mig ner för att göra den dagliga morgontrippen runt intranätet så hände det fantastiska saker utanför mitt fönster. Det började åska! Och javisst, regnet har börjat forsa ner! Nu kanske man kan ta sig fram, iaf på fot, och kanske, kanske, kanske, kan man slippa en del av alla dessa idioter som tror att det är ok att urinera på trotoaren i folkvimlet, ha sex i baksätet på bilar under cruisingen, kräkas rakt ut bland barnfamiljerna, slå varandra med hammare, visa röven, åka uppepå taken på skåpbilarna, bajsa på gatan, ha oralsex på lögarängens gräsmatta, sitta i buskarna och titta på tjejer som kissar, kastar flaskor på finbilarna, slänger använda bindor på gatan, osv.
Man kan ju iaf hoppas. Regna, regna, åska och jävlas!! Hahahahahahahahahahahaaaa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback