Kartongfisk!

Stephen Kings "Desperation"... Massa döingar, massa spindlar, ormar och en och annan zombie. Och en förbaskat massa snack om Gud. Men jag kan ta det, det är OK att ha med Gud i en skräckfilm. Men något som inte är ok är att ge en av de stora rollerna till Shane Haboucha, det jävla vaxnyllet. Jag köper att Gud talar till nån genom en gammal film i en övergiven biograf. Jag accepterar att TAK har hoppat in i poliskonstapeln och dödar folk åt höger och vänster. Men den där ungen som verkar tro att skådespeleri innebär att stå och se helt blankstruken ut och kippa med munnen som en fisk, honom klarar jag inte av! "Oj, nu är jag rädd, bäst jag öpnnar och stänger munnen några gånger" "Ooooh, nu är jag arg, bäst jag öppnar och stänger munnen några gånger!".... Och hans ansikte ändrar aldrig uttryck! Han står och ser ut som om han har fått botox! Det skulle vara mer känsla om man ställde dit en kartong i hans ställe, en kartong med fiskmun så den kan kippa lite då och då. Tvi fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback