Buljongförken.

Så jag och min man ligger i soffan och myser, slåtittar lite på tv. Hans tabletter är slut så han har druckit lite öl för att få sova (vad ska man göra när man har ständig värk varje jävla vaken minut?) och vi mår sådär bra som man kan göra tillsammans. Plötsligt vänder sig Thomas mot mig och säger med dov röst, just det som alla flickor vill höra:
"HA! Du luktar ju som en hel soppa!"
Jaaa... Jag bar börjat lukta grönsaksbuljong igen. Och tydligen ganska mycket. Men jag känner det inte eftersom jag bor i mig. Men jag tror att det är dags att ta en dush igen iaf...

 "oh, älskling... Du luktar Knorr"

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahaa .. tänk så här.. det hade kunnat varit värre. du hade kunnat lukta bajs? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback