Bilder från det hemliga bröllopet

Jag kom på för ett tag sen att det är ytterst få som sett bilder från vår vigsel 2006, alla har bara fått se och höra om vår löftesförnyelse i Skerike kyrka 2007. Det var ju så att vi gifte oss i hemlighet i Grebbestad ett år innan vi officiellt "gifte oss" inför familj och vänner. Så nu lägger jag ut några bilder från den absolut bästa dagen i mitt liv. Allting var perfekt: från att grunda med en öl på tanumstrand, byta om på toaletten på tanums hotell, kissa i buskarna på väg till klippan, vandrarhemmat där vi bodde i källaren hos en tant, maten på Grebys, frukosten på fiket i backen... Det  var bara avslappnat, skönt och framför allt VI.

 Jag var inte nervös alls - men Thomas var för en gångs skull SKITNERVÖS.
 Och så var kontraktet påskrivet.

 Drinken satt bra! :D

 Jaha... Vad ska vi göra nu då?

Kommentarer
Postat av: Hulda

Ååh va kul o se bilder :D mera sånt :D inga från nyårsfesten? henke sa att han skulle till er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback