LillFridan 4,5 är ohemlig!

Igår var min första dag som dagmamma. När jag kom för att hämta upp farbror Zippen så visade det sig att han inte riktigt kunnat hålla sig utan det hade skett en liten olycka på parketten. När jag berättade detta för Thomas så sa han:
"Jaha, och vad gjorde du då? Torkade upp allt i smyg och berättade det inte för någon?"
Och det var precis så jag hade gjort... LillFridan 4,5 tyckte att det måste ju vara skämmigt för en herre i hans ålder att kissa på sig, så jag torkade snabbt golvet och gjorde mig av med alla spår. Och berättade det inte för Zippens mamma eller småmattar. En farbror har faktiskt rätt till lite privatliv tycker jag... Men Thomas verkar ha klurat ut hur LillFrida 4,5 tänker, och det är inte bra. Hon är bäst inkognito.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback