Det var en dag idag oxå

och den dagen innefattade:
* En hund som gillar att sprida ut sina bajsar på störst möjliga yta så att man får springa med påsen i handen fram och tillbaka och fånga wachtelägg av den sorten man inte vill bli servarad på en restaurang.
* En katt som struntar i en hel kastrull full med hollanasise-sås för att istället ställa sig och lapa i sig potatisvatten??
* En vän som dyker in huvudstupa för att lämna över en påse med två flaskor rödvin och en flaska skumpa. Taaack.
* En äkta man som pissar sig själv på pungen och stolt kommer ut i vardagsrummet för att berätta om sin bedrift. Jodå.
* Fyra chilibullar med kaviar.
* Tre glas vin.
* En stugbokning i Grebbestad vecka 29, killfritt för bara mig och Johanna.
* Traderande: två sålda filmer och en inköpt korsett... Det är vad jag kallar en win-win-situation.

Med andra ord: en ganska bra dag. I morgon ska jag till gymmet. På riktigt!

Har ni förrästen märkt hur kul det är att se på när två eller tre personer slåss om en vara på tradera i en vecka, och sen komma in och bjuda över dem sista minuten? Dock jävligt störande att de har ägnat senaste veckan åt att höja priset på det jag vet att jag kommer vinna till sist ändå. Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback