Action i city tre och fyra.

För nån vecka sen så kom vi hem och parkerade som vanligt på vår parkeringsplats och gick mot huset. Då dyker det upp en stor jäkla polisbil i våra synfält och ett gäng med killar som de stoppat och står och pratar med, bara en liten bit ner på gatan. Det har tydligen varit nån bandymatch som inte blivit så bra enligt supportrarna och polisen försöker hålla alla lugna. Action, action.



Och idag när jag går hem ifrån gymmet så möter jag en... två... tre... fyra.. fem polisbilar varav en smyger upp bredvid mig och åker en bra stund i snigelfart bredvid där jag går... Scary! Tur att jag bara har fodi för trafikpoliser när jag själv kör bil....
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=870652

Så går det när man bor i Västerås. Man har inte så mycket annat att göra hel enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback