Vinternatten...

...känns inte så vintrig när man kan gå ut till bilen utan jacka mitt i natten utan att frysa. Det där med snö har jag gett upp för länge sen och jag är förvisso ganska glad över att det inte är så kallt efetrsom jag får ont av kyla. Men det här är väl ändå att ta i? Det kan väl ändå närma sig nollgradigt när det är december? (nu är det december, har varit det i ca en timme)
Jag har ändå gjort mitt bästa med att försöka få lite julstämning här hemma och det är ganska enkelt med tanke på att det är rött och guld i mest hela lägenheten. Julgardiner och lite ljusstakar och sånt så är det massa mysigt här hemma  nu. I morgon ska emopunkarna på dörren få sina tomtekläder, sen kan jag börja vaka in julen.
Jag ska försöka sova lite nu...
Nassinass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback