LillFridans 2009


2009 började med nyårsfirande med Johanna och Martin.

Vi var i skåne 1 gång - på karlaby Kro där vi fick massage, god mat, hela bassängen till oss själva och massa mys.


I samma veva var vi på invigningen av Stinas nya studio med Virre och Jocke och drack en massa champagne!




Vi hade en lite annorlunda alla hjärtnas dag. Vi kökade snask och blev fulla (eller iaf jag och Johanna). En mycket trevlig kväll med mycket goda vänner!



Under året har jag spenderat mycket tid med Zippen och det har varit jättefint och jag hoppas att han har det bra där han är nu. Saknar dig korven!




Jag har varit 1 gång i London, träffat Lizzie och ätit massa pubmat och shoppat!





Pingis flyttade in hos oss efter att jag i födelsedagspresent fått tillåtelse att köpa en "lillasyster" till de tre tidigare inneboende tissarna hos familjen Eldnatt. Töööööt!



Jag har blivit utskälld i tvättstugan....



....och fått nya tapeter och golv i hallen



Vi har varit i skåne 2 gånger - på Ystads saltsjöbad där jag fick ansiktsbehandling och massa god mat och drinkar.


....och bott på our hose mitt emot vår gamla lägenhet.


och på mormor Anitas place i ett sånt hus jag själv vill äga.


Och ryggen har blivit uppdaterad.



Vi har varit på Kreta och sloat och badat i två veckor.


...och lurat med Johanna och Martin till Norrköping, bott på hotell och varit på tatueringsmässa:



Kalasat och haft det bra i Surahammar hos Nicke och Marisa



Jag har även varit lite sjuk....

....och Thomas lite krullig.



Snöret har åkt till doktorn en himla massa gånger för att få reda på varför han ständigt är hungrig och äter precis allt han får tag på (utom räkor). Han har fått göra ultraljud, gastroskopi, blodprov, avföringsprov, ätit medicin flera gånger... Men tydligen är det inget fel på honom... Nåväl.



Jag har varit i London 2 gånger - andra gången med mitt jobb. Jättemysigt, skittrevligt och jag gör gärna om det!



Jag har även varit i Skåne 3 gånger - denna gång i stugan där det grillats och druckits vin med Stina.



Jag plockade med mig Johanna till grebbestad - hur kul som hellst!


Sol och bad, krabbfiske, vin, nässprut och Thomas födelsedag! Yey!



Jag har varit i skåne 4 gånger: vi var på landet och gosade med katter och påfåglar och passade på att äta pizza från pizzeria regement. Den bästa pizzan i sverige - eller en utav dem iaf!




Vi passade på att spendera lite tid med Stina och Fredrik aka lillebror Baldwin.



...och uppdaterat ryggen.



Jag har varit i skåne 5 gånger: ensam denna gång. Jag fick en extra vecka ledigt utan Thomas och då bestämde jag mig för att roa mig själv och det gjorde jag bra. Jag bodde i min källare, läste, drack vin , träffade vännerna och hade det bara mysigt.



Jag har varit i Skåne 6 gånger: på vinslott med min älskade man.




...med en himla massa vin!!

Och en väldigt trevlig vistelse på Hotell Virre i Simrishamn som bjöd på trerätters och en massa gotte!


Och vi har varit på tatueringsmässa i stockholm där Stina fick fina priser, bla för det hon klottrat på min makes ben. Grattis!



Jag har varit i sSkåne 7 gånger: spenderade nästan 3 veckor i stugan med våra älskade katter.


....och så klart så lurade jag dit Johanna så att vi kunde dricka vin. :D

....Martin fick också följa med.


Vi passade på att åka till border shop och inhandlade lite gottigott!



Slängde ihop en liten tjejfest....



...eftersom jag missade systers födelsedag. Grattis!



Sen hade vi en liten hemmafest för första gången på ett år och det var trevligt. Både nya och gamla ansikten: kul!


Snöret önskade God Lucia i sin tomtedräkt.



Och Thomas gör det han gör bäst :D



Och för sjätte året i rad hade vi pepparkaksbak, för första gången utan david K, men så är livet emellanåt. Det blev ändå en jättefin saloon!





Jag har varit i Skåne 8 gånger: på ängavallens gårdshotell!



Vi tog en sväng in till Ystad och bjöds på glögg i studion av snälla Stina...



och sen blev det ekologiskt julbord för hela slanten!




Och plötsligt var det jul!


Nu är det nyårsafton och det ska bära iväg till sthlm för att se på raketer!
Systrarna tyll och bröderna slut, mat, vin och förhoppningsvis skratt.

GOTT NYTT ÅR!!





Till sist en på minnelse om det viktigaste av allt:























KÄRLEK!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott nytt år!!!

Finna kort =) men gud vad den där johanna är lätt lurad ;)

Men vi hade de kul och bra.

PUSS

2009-12-31 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback