Jag önskar...

...att man kunde ha så där mycket massa mys hela tiden med sina vänner. Att man kunmde få träffa alla mycket oftare och bara softa och kolla på film och äta nått litet och ha bara... soft. Men alla är så himla upptagna, VI är så himla upptagna och allting bara rullar på i ett sånt tempo att man aldrig hinner med! Blä och urk! Då blir till och med myskvällar ett krav som man måste uppfylla och myset blir påtvingat och skratten forsherade. Jag tycker att allt borde vara enklare. Juh.

Kommentarer
Postat av: oma

...jag önskar att jag kunde vara hemma mer och mysa med litenfrida och alla tatterna...

2009-12-07 @ 21:12:19
Postat av: Mongo

Man får kasta upp vännerna i bakhoppningsbacken...eller gå och spela curling!!

Love you!

Ps. titta Sumo, rumprötter!



http://channels.msn.se/serier/default.asp?cat=nemi&count=0&date=20091206



DS

2009-12-07 @ 22:59:58
Postat av: Virre

Vi är ju inte upptagna!

2009-12-09 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback