Dagen då det brast.

Igår satt jag i soffan och grät ögonen ur mig. Jag var så arg att jag inte alls visste vart jag skulle ta vägen och det slutade som sagt med sammanbrott. Men det är i stunder som dem som man upptäcker att det finns människor som faktiskt bryr sig. Jag fick inbjudningar till fem olika personer och två till erbjöd sig att komma förbi och umgås. Jag antog erbjudandena om hemkörning. Henrik dök förbi och fikade och jag fick skrika av mig lite om mänsklighetens förfall. Sen kom Johanna och drack vin och när Thomas kom hem åkte vi hem till syster och fick en baileys. Så till sist visade det sig att det blev en ganska så bra juldag trots allt. :)
Och jag fick vinterchoklad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback