Då så....

Kameran fick inte följa med på julafton, så det finns inga bildbevis. Men jag är ganska säker på att den ägde rum ändå.
Här hemma bidde det ingen gran i år, eftersom en liten Pingis antagligen hade rivit ner den snabbare än den kommit upp. Tänk dig, ett helt träd fullt med glitter och kulor och leksaker som man måste dra ner! Weehoo! det räcker gott med att hon sprungit runt med mina julsockor i munnen hela julen, eller snarare en utav de små bollarna som sitter en bit upp på sockan i ett bestämt grepp och själva sockan släpandes efter. Så kan man göra om man är en liten katt!

Istället blev det den gamla glittergranen från Ikea som fick vara stand-in och det var ett jobb den trivs med. Vårat enga lilla paketberg blev ganska så stort, men så har vi många familjer också.



Det var en ganska så sedvanlig jul, så det finns väl inte så mycket att säga om den. Jag fick en julkapp som borde utnämnas till årets julklapp och jag blev jätteglad!



AAAAWWWWWWWWW!!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback