Återkomsten

Min svacka är värre än vad jag trott. Rödvin, pizza, chips, choklad, ALLT bara slukas här hemma. Min kropp reagerar sprecis som den ska och jag går omkring i ett ständigt moln av... Ja. Inte rosendoft iaf. Jag försöker tappert att åtminståne äta riktig mat och inte bara leva på chips och andligt förfall och jag är säker på att det kommer ge sig efter morgondagen: Nytt år, nya tag.
Jag har tröttnat så in i helvete på att stå på crossen så jag har beslutat mig för att korta ner den dagliga crossen och istället lägga in ett extra crosspass utan styrketräning en gång i veckan. Plus minus noll med andra ord, alla nöjda och alla glada utom förhoppningsvis min långsamt återvändade putmage som jag har att tacka julen (och min bristade moral) för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback