Tradera-miffon

Jag handlar en hel del på tradera och det händer då och då att det blir lite strul. För nån månad sen vann jag ett linne, men det visade sig att hon hade "slarvat bort det" men att jag så klart skulle få tillbaka mina pengar. Det fick jag inte, och inte heller några fler mail. Så igår gav jag henne negativt omdöme eftersom hon lovat mig ersättning för den vara jag aldrig fick.
Så idag har hon lämnat negativt på mig. För att...?
För att jag inte ringt och försökt reda ut problemet, skrev hon. Det är väl för fan inte MITT jobb att lösa hennes misstag? Hon lovade mig ersättning och jag fick ingen, ergo negativt omdöme. Pucko. Det går att gemensamt ta tillbaka omdömen, men det innebär ju att hennes negativa också försvinner, fastän hon beter sig som en idiot. Fan vad trött jag blir på människor!

Fortsättning:
Så kommer det ett mail EFTER att hon lämnat neg på mig: "(...)men jag har

faktiskt legat på sjukhus i sommar och efter det så åkte jag iväg på semester och har helt glömt allt detta. det är den ursäkten jag har. jag vill gärna ställa allt till rätta då  det inte är kul varken för dig eller

för mig att ha ett negativt omdöme. man kan dra tillbaka dom på tradera"

Jaha? det är underligt att det är s¨många som ligger på sjukhus när negativa omdömen skrivs. Hur som hellst så är det väl bara att dra tillbaka skiten då.
Bygones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback