Snöret - sjukdomshistoria

Veterinären ringde i fredags och berättade att proverna som vi tog för några  veckor sen kom tillbaka negativa allihop. Och det är väl bra, men ändå inte.
Så nu är nästa steg att göra en gastroskopi, talade veterinären om. Jaha, mmm. Så vi ska söva ner snöret och titta och ta prover från hans tarm för att kunna se om han har någon infektion eller liknande som man kan göra någonting åt. Om det är på det viset kan han bli en mer normal katt efteråt, och det vore ju bra. Min skräck är ju att han beter sig som han gör eftersom han har ont i magen, och det är ju aldrig kul. Men bara tanken på lilla Snöret liggande nedsövd med massa slangar och skit, det fick mig att bli tokig så jag var tvungen att sätta mig och gråta en skvätt.
Tvi, jag  vill inte....
Jag är en dålig mamma hur jag än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback