Skräll och hoppla!

på ett infall kollade jag precis upp en gammal vän på hitta.se. Jag vet inte riktigt varför jag gjorde det, men jag har funderat fram och tillbaka på vad som hände med henne. Hon hade det tufft och det var mycket förändringar på grång, jag hade det tufft och även mitt liv var i gungning. Hon skulle flytta och hon pratade om att hon skulle ha inflyttningsfest, jag fick se planlösningen på lägenheten och allt var frid och fröjd. Sen åkte jag iväg och när jag kom tillbaka hade hon bytt nummer och sen har jag inte hört ifrån henne sen dess. Det var nära 5 år sen nu, och jag har väl sett henne nån gång på stan ,en näven det var ett bra tag sen sist.
Men om sagt fick jag ett infall och kollade upp henne och hon har tydligen kommit tillbaka till stan! Jag förstår int ehur jag int ekan ha stött på henne om hon bor här igen. jag var överygad om att hon flyttat iväg och att det var därför jag inte sett henne på hur länge som hellst. Men jag antar att det var av en anedning hon aldrig hörde av sig, eller varför jag inte heller gjorde det för den sakerns skull. Och jag vet ju inte alls hur eller vem hon är idag, så många problem som hon hade redan då. Jag har ju hennes nr nu iaf, om jag någonsin får idén att höra av mig. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback