Simrishamn!

Idag blev jag bjuden på middag i Simrishamn hos Virre, Jocke och deras Bullar. Eftersom jag är en krångelmaja så kunde jag inte äta spagetti och köttfärssås, för jag äter inte mu, bä eller nöff, men utan en enda protest eller skrynklad näsa så beslutade sig Virre för att istället laga lax med broccoli och sås. Yammi!
Bullsen var som vanligt galna och jag har fått hånglas med både en Troja och en Caliber. Det var för övrigt ypperligt intresserade av mina öron denna gång, så jag var ytterst orolig för mina nyinköpta pilgrimörhängen.
Hursomhelst... massa jättegod mat, trevligt sällskap, gulliga vovvar och nu samtidigt som jag dikterar denna blogg för min kära älskling så inser jag att skåne is da shit!! Här skulle jag absolut kunna tänka mig att både leva och dö.
Puss på er innan jag kryper ner i min källarhåla.
Lillfridan in da skåneland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback