Semesterminnen och bildbevis!

Så, efter några dagar utan internet så kommer här den obligatoriska tömningen av kameran och lite go tillbakalängtan.
Som jag redan berättat så spenderades min semester i ett källarrum i Ystad, ett stenkast från min gamla lägenhet och bara en kort promenad från stranden och fråm centrum. Thomas, den lilla räkan, har ju ingen semester (vi tar en lite bonus i september istället) så jag spenderade tiden med Stephen King och mina skoluppgifter. (och Bengt i boxen såklart, men dock mycket mindre tid med den sistnämnde än vad jag trott).

 Mitt enkla käll.

Stina och Virre & Jocke blev terrorierade en del, men stranden var nog ändå min favorit. Den låååånga sandstranden erbjuder sina tjänster när som hellst och vädret har varit fantastiskt. Sämre kan man ha det må jag säga.

 Jam jam!

Även om man är ensam betyder int edet att man inte kan roa sig och jag måste säga att jag verkligen uppskattar både saltsjöbaden och "kom i luckan" (vilket hemskt namn på en lyxkiosk). Och strawberry daquiri är mumma!


Det kanske för en del låter som en otroligt tråkig semester att åka bort helt själv, men jag måste säga att jag tycker att det har varit jätteskönt. Jag har fått tid till mig själv och kunnat sova lär och hur mycket jag har velat. Jag har kunnat skriva på mina skoluppgifter och jag har bara kunnat softa helt i min egen takt. Att sitta på en avsats till havet och bara andas är inte alls dumt. Fler kanske skulle behöva det.





Kommentarer
Postat av: Stina

Jag va ju med och stöttade liiiite!hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback