Sammanbrott!

I morse fick jag ett smärre sammanbrott när jag ställde mig på vågen.
Jag veeeeeet att jag pendlar så sjukt i vikt och kan gå upp/ner 2-3 kg på en helg, jag veeeeet att vi har levt och ätit gott senaste veckorna, jag veeeeeeet att det handlar om att vi helt enkelt äter för mycket. Men jag  blir så sjukt ledsen när jag tränar så mycket och ofta som jag  gör, så ställer jag mig på vågen och  har gått UPP? Jag höll allvarligt talat på att bryta ihop. Bara lägga mig ner och skita i allt. Fan vad ledsen jag blev!
Nu håller jag således på att planera för höstens/vinterns stora satsning på att rädda våra kroppar från fullständigt förfall. Det kommer att suga så jävla hårt, men nu måste det till någonting extremt innan jag får tokspel och flyttar in på gymmet och lever på... ingenting.
Fan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback