Plö för svininfluensa



Igår var jag på barnkalas - det ni! Moa fyllde 1 år och fick mina favoritqueerbarnböcker (vilket långt och underligt ord) "Kalle med klänning" och "Prinsessan Kristalla" och mamma Jenny var nöjd. Moa sa: ojhojh! Jag vet inte riktigt vad det betyder, men jag antar att det  var... bra? Jag kom direkt ifrån jobbet och skulle direkt tillbaka till jobbet, så det kändes inte som om jag kunde sitta ner, men sånt är livet.
Idag åker J till Gotland och som vanligt när det är många människor på samma ställe så kommer hon säkert dra med sig nån sjuka hem - antagligen svininfluensan. Jag känner mig redo, så redo jag någonsin kommer vara iaf, så jag planerar att ha riktigt kul under den vecka jag nu kommer  vara i Ystad. Sen kan jag komma hem och insjukna.
Om hon nu inte får influensan så är jag säker på att det löser sig ändå eftersom vi har planerat att packa med oss några vänner och åka till London i höst, så DÄR lär man ju iaf plocka upp den. Sweet!

Och här sitter jag i pyamasen kl 12.30 på en söndag. Har haft en snarkLennart i örat halva natten, så när han åkte iväg i morse somnade jag om. Känns som jag har druckit två öl. Varför är det alltid så att om man har sovit för mycket så blir man helt slut? Man blir ju liksom inte hungrig av att äta för mycket? Vi ska äta hos min mamma i kväll. Då kanske jag kan äta tills jag blir hungrig för hon är bra på att laga mat! Jamjam!! Då ska jag nog dricka öl också om jag får.
Skallepär!


Kommentarer
Postat av: David

Sweet! Men bæsta queerbarnboken heter Tango och handlar om de homosexuella pingvinerna på djurparken i San Fransisco (sann historia). Jættebra! Fast læste på DN hæromveckan att de hade gjort slut och den ena pingvinen skaffat flickvæn. Men boken ær lika bra ændå!

2009-08-08 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback