Öl på ballen

Det blev en fin och välbehövlig sväng till gymmet idag där det spenderades 1,5 h. Henrik (sedd på bild nedan), vår alldeles egna lilla trädgårdstomte, kilade förbi och drack sig lite thé på vår uteplats (not seen here) och det var som vanligt mycket trevligt.



Sen fors det iväg till Skultuna och åts mat och dracks öl på päronens ball-kong/altan och mamma hade varit hänsynsfull nog att göra lax och kyckling åt den lill damen (jag) som inte längre äter kött. Det var även det riktigt trevligt. Nu håller jag på att packa inför den stundande resan i morgon bitti. Dock kontsterade jag att mina träningskläder luktar kattpiss, så de får nog stanna hemma och bli tvättade. Jag kan behöva investera i en till uppsättning ändå, så det är väl det jag får lov att göra. Dejt med Marisa inbokad närsta fredag och fika med Stina i morgon 12.05 (pip) bestämd. Så nu återstår det bara att gosa sönder katterna fullständigt så att jag klarar av att vara utan dem en stund. Jag hittar säkert någon där, jag vet ju att det bor en i grannhuset som jag kan kela med om det krisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback