Normala familjen på framtåg.

Så var det grillning med familjen muppo igår. Jag, Thomas, Emma, Roger, Mamma, Svempa, Kalle och Joppe skulle äta en bit god mat och samtala över ett glas vin. Jotack. Vi har garvat, grinat, tjutit och skrattat tills vi dog ihjäl. Och vi kom fram till många ytterst bra saker som nog egentligen bara är kul i sammanhanget och vi dödade nog minst ett dussin hjärnceller extra.
Frida: Har du migrän älskling?
Thomas: Nä, jag har inte riktig migrän sen jag började äta alla tabletter. Jag har lixom bara halv migrän.
Frida: Haha, har du bara grän?
Mamma: Haha, grän!
Emma: Jag har fått grän!
Frida: "Har du ont i huvet? Nä, jag har bara litegrän!"
Alla: Hahahahahahhhhiiihiihhhahaha!!

*suck*

Mamma: Jag och Svempa och Håkan brukar ju åka hoj ihop, så då föreslog Svempa att vi skulle döpa oss till trekant MC. Jag och Håkan såg på varandra med skräck i ansiktet.
Emma: Han kallas väl Måsen?
Mamma: Vi kanske kan heta måskanten?
Emma: Moose-kanten?
Frida: Moose cunt MC?
Emma: Hahahaha, kan nu inte skicka det till sverigemodellen?
Alla: Hahahahahahahhhioiihihiiiihhhhaaaaa!!

*suck*

Nåväl.
Bara ett smakprov.



 Loggan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback