Kattmördare.


http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/08/18/kattmordaren-i-lerum-gripen-och-outad-las-hans-sjuka-brev/

Ja, jag är jävligt politiskt inkorrekt. Och det skiter jag i.
Hade det varit min katt han huggit ihjäl med en kökskniv, så hade jag nog gjort mer än att publicera hans bild, namn och adress.
Jag hoppas att han får hjälp nu. Jag hoppas att han blir fri från sina demoner, för någon som har ihjäl 20 djur mår inte bra. Men i mina ögon förtjänar han knappt att finnas. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Way!



Fast med tanke på svensk lag och djurplågeri, samt av kommentarer på olika forum, så hoppas man nästan han kommer ut snabbt.... så han får sitt straff på riktigt... ;)

2009-08-19 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback