gymlåsning

Idag var första gången på en vecka som det funkade på gymmet. I måndags tvingade jag mig faktiskt igenom hela timmen på crosstrainern, men sen gick det bara utför och det  har varit tungt ett bra tag nu. Pallade bara 15 min i onsdags, sen gick jag och styrketränade istället, för där var jag slut på crossen. I går var även det en dålig dag, kom bara 30 min in i träningen på crossen, iofs på nivå 14 men ändå. Irriterande när man ändå tagit sig dit.
Men idag tror jag att det släppte! Vi var där innan jag  började jobba och hade lite småbråttom så vi körde bara 45 min, jag på crossen och Thomas på cykeln, och helt plötsligt så tog jag mig igenom 45 min utan problem!
Jag tror att jag hamnar i en svacka efter 20 - 30 min och om jag då vet att jag ska köra en hel timme så ger jag upp. Men när svackan kommer efter 30 och jag vet att jag bara har 10 kvar innan de sista 5 minuternas nedtrappning så gör det fint och *vips* har 45 min gått! Yey!
Ska dit i morgon oxå, och det kommer nog gå sååå bra och snart ser jag ut som Pink!!! (drömma går ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback