Glading!

Idag är allting bättre, till och med vinet smakade bättre i går kväll.
Gårdagen spenderades på stranden. Jag var nodig och sa till på macken att den baguett jag köpte i förrgår var gammal och inte gick att äta. Då fick jag en ny, och en ursäkt! Jag tycker att sånt är så läskigt, så jag brukar aldrig säga till. Jag gillar derssutom inte att klaga på småsaker, så jag brukar oftast bara bita ihop, men den här gången tyckte jag att 40 kr rätt ner i soptunnan var lit eväl mycket. Och ingen blev sur *jeeha*
Sen lyckades jag haffa Stina innan hon gick för dagen och det bled fika och tita på anikviteter. Jag knstaterade ännu en gång att jag är född i fel årtionde. Igår kväll var jag på saltsjöbaden och åt tonfisk och lyssnade på bandet, det var inte als dumt. Jag är mycket tillfreds med livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback