FlinkyFrida!

När jag kom tillbaka till mitt lilla enkla käll, insåg jag till min bestörtning att de ljushuvuden som nu bor i andra rummet låst ytterdörren från insidan... vad göra?
Klockan är över midnatt på en tisdag, föräldrar har jobb, barn har skola och fritids. Så jag kände inte riktigt för att plinga på det stora huset för att be någon låsa upp. Jag kände inte heller för att banka på källardörren och möta någon kalsongprydd herre och få förklara mitt ärende mitt i natten med rödvinsnäsa(jag har bara druckit vitt... men effekten är densamma). Så istället ryckte jag upp fönstret till mitt rum men insåg efter ett par försök att  om inte ens huvudet passade skulle ingenting annat kunna klämmas igenom heller. Som sista utväg försökte jag med toalettfönstret vilket öppnade sig som pärleporten för runar sörgaard. Med ledljus från telefonen lyckades jag hoppa ner på toalettstolen med luren i ena handen och gardinstången i den andra.
Nu ligger jag i sängen och ska äta chips! Jamm-Jamm!!

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA De här sukulle jag vilja ha set, men jag vart förvånad, jag trode att du skulle lägga dig på gräsmattan och sjunga nän knasig låt om att bli ute låst =) och vänta på att nån skulle vakna där vid 7 på morgonen. haha pöss

2009-08-05 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback