Ensammen Lillfrida!

Jag vaknade upp till synen av ytterdörrsnyckeln liggandes på en hylla. Det var knorren på den historien.
Nåja, jag bröt ju iaf inte nacken under mina nattliga eskapader och Johanna - jag kan demonstrera när jag kommer hem. Om du lovar att du inte kissar på dig.
Idag har jag legat på stranden i solen och läst Talismanen - i min ensamhet.
Åsså har varit på stan och druckit kaffe och läst tidningen - i min ensamhet.
Och gått på Ystads gator och torg - i min ensamhet.
Jag var t.o.m. nära att ringa mamma bara för att säga att jag saknar henne. Då vet man att Lillfridan är ensam.
Jag saknar min oma!!
Hursomhelst så väntar bag in boxen på mig och kvällen ska spenderas med en regementspizza och det lilla som de kanaler jag har kan erbjuda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback