Dränk honom.


http://www.gt.se/nyheter/1.1676849/djurplagaren-riskerar-flera-ars-fangelse


Det  vore ju faktiskt fantastiskt om psykopaten, sadisten, djurplågaren och -mördaren Joel Ander (på bild nedan) kunde får vård för sina uppenbara störningar, men efter att ha läst hans egna skrifter där han detaljerat och ingående berättar om hur han dränker eller hugger ihjäl katter, hur de skrikit och kämpat för sina liv och hur han kallblodigt plågat dem till döds så kan jag inte annat än att bara önska att en verklighetens Dexter skall komma ut ur dimman och visa för denna eländiga ursäkt för en människa hur det känns att maktlöst bli ihjälplågad. Det lilla krypet mår uppenbarligen mycket, mycket dåligt, och om det svenska samhället fungerade bättre skulle han redan blivit uppmärksammad och få hjälp. Som tur är är han nu uppmärksammad och förhoppningsvis släpper de inte fokus från honom under resten av hans liv så att han inte kan börja infria sina andra sjuka fantasier. Folket kommer i vilket fall som hellst inte glömma, och på ett sätt tycker jag synd om honom. Sen ser jag på min Pingis och minns hur han beskrev hur han tog en kelen ung katthona och dränkte henne i sjön. Sen är mina sympatier inte längre hos detta vidirga vilddjur.

 Äcklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback