Sentimental

http://www.youtube.com/watch?v=BhZdExYmAAU

Och regnet färgar gator, alla hus och alla bilar, alla hundarna och mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig....

Som jag letar efter nycklar och som jag hittar ingenting....

Som vi dyrkade varandra, inga andra, inte någon....

Har hon kysst sin spegelbild idag?


Fy fan att jag fortfarande saknar dig ibland så att jag tror att hjärtat ska explodera. Och fan vad jag har fått lappa och klistra för att få ihop hjärtat som du fullständigt trasade sönder till.... skräp. Men jag tänker på dig lite mer sällan nu. Jag kan existera utan att du sitter i varje led och i vaje cell och gör dig påmind. Jag kan skriva utan att tänka på vad du tycker om det jag skriver. Jag kan ta beslut utan att fundera på vad du skulle tycka att jag skulle göra. Att du kunde ta dig in så under skinnet på mig. Att du kunde... och att jag lät dig! Jag vill aldrig mer vara din vän. Men jag saknar dig så jag tror att jag ska gå åt ibland. Jag saknar dig. Mindre och mindre för varje dag. Tre år till så kanske jag är normal igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback