Semester-stress?

Shit, sov nästan till halv tolv idag! Det har inte hänt på väääligt länge, och jag blev riktigt förvirrad när jag satte mig upp i sängen och insåg att vi bägge två sovit bort halva dagen. Till mitt försvar kan jag väl säga att jag inte var hemma förrrän 01.30, men ändå!

Hursomhellst så pågår det ständning och packning och grejsning och planering  här hemma. Det är inte konstigt att man behöver sememster när det är så förbaskat jobbigt att pelarea semester. Skulle behöva en vekca bara för att varva ner efter planerandet och sen ha en vecka riktig semester. Vi har piskat mattor, gardiner och pläder (plädar?), för sånt måste man göra när man har fyra katter. Vi har växlat pengar och vi har tvättat en jävla massa kläder. Nu ska jag ta tag i dammtorkandet och sen är det dammsugandet som gäller, men det är Thomas jobb i det här husehållet.

Måste dessutom lägga ut lite skit på tradera, men jag hittar inte laddaren till kameran. Sist jag letade som en tok utan fråmgång ringde jag till Johanna och hon talade om för mig att det säkert låg i bokhyllan. så jagfvände mig om och självklart låg den bakom mig i bokhyllan.... Så jag får väl ringa henne igen så kanske hon kan upplysa mig om var den har gömt sig den här gången.... *sucka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback