Just did it!

Jag har äntligen fått arslet ur vagnen och skickat iväg min C-uppsats till min handledare för att få den bedömd om den kan gå upp på examination. Jag förstår inte varför jag inte kunnat få det gjort tidigare, men jag har inte varit redo. Det har låst sig för mig och jag har inte fått någointing vettigt ur mig. Och den har i princip legat färdig i över ett år. Det är så att man skäms.
Jag hoppas att jag får gå upp med den så fort som möjligt så att jag får mina poäng och kan släppa det. Jag har en sak till som måste bli klart men det får vänta till den där berömda "andra dagen". Nu dricker jag ett glas rödvin och lyssnar på sånger ut Rent. Livet är bra.

Jag vet vad det är som stör mig, varför jag int efår mina skolsaker gjorde. Jag vill inte ta ut min examen för då måste jag ta tag i mitt liv och göra någontingt "riktigt". jag kan ju inte ha en fil.mag. i beteendevetenskap och vara personlig assistent. Jag måste ha nån form av karriär, vilket jag inte är intresserad av. Ja, ni ser rätt. Lillfridan som gär emot allt och alla är rädd för vad folk ska säga. javisst.
Fy fan.

http://www.youtube.com/watch?v=MlNzpl3vz5Y&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback