Känner mig aningen hatisk.

Jag har hållt på med den förbannade uppgiften för text- och diskursanalys i flera månader nu, och det är så förbaskat tråkigt och känns fullständigt meningslöst. Jag fick mina sista pengar från CSN i slutet av september, vilket mao innebär att jag måste arbeta för att leva. Samtidigt måste jag då sitta och skriva på den här skiten vid sidan om jobbet, vilke tinte är helt enkelt! Och varenda gång jag skickar in arbetet så tycker min lärare att det inte är bra nog, att jag sa utveckla, att jag ska skriva om och nu - helt plötsligt - att jag inte använt mig av litteraturen tillräckligt! Varför komma på det NU? Jag började grina av det senaste mailet, för JAG ORKAR INTE hålla på med det här! Jag har ingen energi för den här skiten och jag kämpar på som fan, men ändå verkar det inte som att han anser att det går framåt! Det här är fan ett skämt!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback